اشتغالزایی از طریق مهارت آموزی

 

 

چرا برای اشتغال و ورود به بازار کار و رسیدن به درآمد، یادگیری مهارتها اهمیت ویژه ای دارد ؟

 

بنا به عقیده بسیاری از سیاست گذاران و اقتصاددانان رشد و توسعه اقتصادی به ایجاد اشتغال وابسته است اما از میان عوامل موجود در ایجاد اشتغال ، نقش مهارت آموزی و کارآفرینی بسیار برجسته است چرا که فقدان مهارت لازم برای ورود به بازارکار از موانع مهم بهبود وضعیت اشتغال است.


آموزشگاه فن آوران نیز در همین راستا و با بیش از دو دهه فعالیت درخشان در مهارت آموزی و تربیت تکنسین های متخصص تا به امروز تعداد زیادی از کارآموزانش را وارد عرصه کارآفرینی و اشتغال کرده و با گسترش فعالیت خود از یک رشته به ۱۴ رشته مختلف مهارتی اقدام به مبارزه جهت مقابله با معضل بیکاری نموده است .
انتخاب هوشمندانه دوره های جذاب و پردرآمد از سوی این آموزشگاه و تناسب آنها با نیاز بازار کار باعث شده کارآموزان زیادی علاقمند به گذراندن این دوره ها با هدف رشد فنی و مهارتی شده و با بازوی قدرتمند مهارت آموزی و کسب مدرک بین المللی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور به راحتی وارد بازار کار شوند.

 


 

آموزشگاه فن آوران با ارائه مشاوره های شغلی رایگان پیش از ثبت نام و سمت و سو دادن به نیاز کارآموزان مبتنی بر نیاز بازار کار و متناسب با شرایط کارآموز و با برگزاری دوره ها به صورت پروژه محور و با تشکیل کارگاه های عملی در حرفه های مختلف مهارتی و امکان برگزاری دوره ها به صورت مجازی با دسترسی همیشگی به ویدیوهای آموزشی و با پشتیبانی مداوم بهترین اساتید و مدیران اجرایی خبره و با فراهم نمودن شرایط آسان پرداخت شهریه از طریق وام های کم بهره و بهره مندی از مزایای وام های خود اشتغالی و کارآفرینی جهت راه اندازی کسب و کار، کارآموز را برای ورود سریع به بازار کار در شغلی پردرآمد همراهی می کند.
 

آینده شغلی تضمین شده با تکیه بر توانایی ها و آموختن مهارت های مورد نیاز بازار کار محقق خواهد شد.

 

 

نویسنده: رضا بخشی لارمایی

سایت : www.Fanavarants.ir

اینستاگرام :  Fanavaran.Academy@

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید